Steveco Areena 21.4.2024

keskiviikko 17. lokakuuta 2018

17.10.2017

Syksyn lehti jo maahan ehti siinäkin soi kuulemma blues.
Olen epämusikaalinen en kuule siinä mitään sen kummempia sointeja, tänään aamulla varhain kuulin kun PT painoin oven perässään kiinni lähtiessään kahdeksi viikoksi Las Palmasiin.
Käski olla kiltisti, ainahan minä kiltti poika kiltisti olen.
Lupasi soitella kuulumiset WhatsApp puheluina.
Gran Canaria on minulle lähes tuntematon saari, kerran olen ollut Las Palmasissa ja muistaakseni 3 kertaa Playa del Ingelesissä.
Katselin kyllä matkoja sinne toiselle saarelle (Teneriffalle) mutta en sytkähtänyt niin paljoa että olisin matkan varannut.
Tämä epämusikaalisuus pitää minut myös kaukana Kanarian suomibaareista tästä johtuen en tiedä miten suomipojat ja tytöt siellä lomansa viettävät.
Olisko näitä suomibaareja kuiten enempi Gran Canarialla kuin esim. Teneriffalla oli niin tai näin minä pistän kohta 4:n viljan puurot tulille ja lähden golfkentälle.




Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kommentointisi ilahduttaa.Vastaan kun ennätän.