Steveco Areena 21.4.2024

tiistai 1. marraskuuta 2022

2.11.2022

 

Kävin tänään ottamassa influenssarokotteen se pistettiin oikeaan olkavarteeni, vasempaan olkavarteen pistettiin samalla jo viides koronarokote tai mikälie tehoste se oli.
Tuo viides koronapiikki annetaan jos edellisestä on kulunut 3 kuukautta, hoitaja sanoi että herralla on edellisestä piikistä aikaa kulunut päivää vaille tuo määräaika mutta hän nyt antaa teille tuon rokotteen. Minä olin tyytyväinen ja kiitin häntä tästä joustavuudesta.
Kait tässä nyt jo ennen Vappua kuudes tehoste annetaan, otan senkin jos annetaan.
Näitä influenssarokotteita olen ottanut vasta eläkkeelle päästyäni, töissä ollessani en niitä ottanut mutta en myöskään näitä tauteja potenut.

Huomenna kun vielä pistetään  autooni nastarenkaat alle niin saa minun puolestani talvi tulla, olen ns. vanhanliiton mies noissa rengasasioissa en luota mihinkään kitkarenkaisiin nastat ne pitää olla.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kommentointisi ilahduttaa.Vastaan kun ennätän.