Steveco Areena 21.4.2024

tiistai 29. marraskuuta 2011

Terveisiä Kotkasta

Lumesta ei ole täällä vielä tietoakaan ,vesi musta laitureihin loiskuaa niinkuin laulussakin sanotaan.
Aamulla oli pari raatia pakkasta ja asfaltti mustassa jäässä, hyvä etten ensimmäisessä risteyksessä livennyt autoineni päin lyhtypylväitä.
Kyllähän siinä niin kävi ettei minua tarvinnut kuin kerran pyytää niin taas olen mukana pikkujoulu golfkisassa.
Lauantaina siis pelataan kun sääennustekin lupailee  lauhkeaa säätä ja noin 4-5 asteen lämpötilaa. 
Pitää tuota kameraa välillä ulkoiluttaa ettei pääse ihan linssit pölyttymään, kuva on aamuista Kotkan satamasta.
Joulu tulee ajallaan olkoon se sitten musta- tai ns. valkeajoulu niin se on minulle loppujen lopuksi ihan sama,työhommeleitani lumeton talvi vaan helpottaisi huomattavasti.
Viivakoodin lukijaa olen pukilta pyytänyt saa nähdä miten käy?.   


2 kommenttia:

  1. No niin, e isitten auta muu kuin kaivaa mailatesille ja golffaamaan! nii nsitä pitää.
    Tuo viivakoodin lukija on kyllä verraton apu laskujen maksussa, olen jo muutaman vuoden sitä käyttänyt.
    yerveiset täältä lumesta!

    VastaaPoista
  2. Hyvä että sanoit tuon lahjatoivomuksesi, taidan peesata sinua. Kirjoitanpa pukille. Onnea kisaan.

    VastaaPoista

Kommentointisi ilahduttaa.Vastaan kun ennätän.