Steveco Areena 21.4.2024

maanantai 5. syyskuuta 2016

70 kierrosta takana

Tarjoilu pelaa
NeGolf ajanvaraus ilmoittaa että olen pelannut 65 kertaa golfia tänä vuonna.
Ihan tarkka tuo luku ei ole siintä puuttuu muutama vieraskenttä joita tuo NG ei tunnista,70 kierrosta on lähempänä totuutta.

Olen parissa kohtaa ihmeissäni tuo Malagan matkan autovuokrauksen kanssa:
- polttoaine politiikka ihmetyttää auto toimitetaan tankki täytenä joka veloitetaan vuokrauksen        yhteydessä,saan käyttää tuota polttoainetta niin paljon kuin haluan,käyttämätön hyvitään 
  minulle vähennettynä joillakin kuluilla.
-Vähän suurelta tuntuu myös luottokortilta tehtävä 1200€ varaus joka joka palautetaan jos auto    palautetaan ehjänä takaisin.
Parempiakin vuokraamoita on minulle suositeltu mm.tämänpäiväisen peliporukan taholta.
En taida kuitenkaan tuota voimassa olevaa varausta perua vaikka sen pystyisi vielä tekemään veloituksetta.


6 kommenttia:

  1. Vastaukset
    1. Varasin tuon auton Norwegian kautta ,etsittiin tilavaa autoa 4:lle firmasta recordgo sellainen löytyi.
      Eli tankki tankataan täyteen jonka minä maksan,saan käyttää tuota bensaa niin paljon kuin haluan. Jos palautan auton esim. tankki puolillaan saan siintä hyvityksen vähennettynä toimisto kuluilla.Tämä on minulle aivan uusi käytäntö.
      Tuo ylimääräinen takuu 1200€ yllätti en sitä varatessani huomannut.
      Me otettiin vielä ylimääräinen vakuutus mutta se ei näköjään pienentänyt tuota ylim. vakuutta.

      Poista
  2. Tässä ohjeta. Ja siinä linkki laajempaan autoliiton ohjeisiin.
    http://yle.fi/aihe/artikkeli/2014/06/27/autonvuokraajan-muistilista-ymmarra-mista-maksat

    Mun on turha enään tankata noita päähän. Mun lyhytaikainen muisti on niin repaleinen, ettei siellä mikään pysy.
    Mieluummin matsaan tiskillä.
    Moi taas!

    VastaaPoista
  3. Moi! Minuakin ihmetyttää tuo 1200 egeä, haiskahtaa rahastukselta, kai nuo paikan päällä selviää, tai sitten ei. Turvallista matkaa, ja varokaa nuoria naisliftareita.:)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Se on hyvää unilääkettä kun lueskelee noita vakuusehtoja ja sopimuspapereita,viisaammat lukee ne ennen varausta.
      Kyllä tuo katevaraus tehdään autoa vuokrattaessa jos luottokortilla ei ole katetta niin siihen tyssää se vuokraus.
      Ookke me ollaan kaverini kanssa aina varuillamme etenkin naisten suhteen.

      Poista

Kommentointisi ilahduttaa.Vastaan kun ennätän.